Wprowadzanie RODO w Starostwach
Starostwa to instytucje, które na co dzień pracują z ogromną ilością dokumentów. Także wejście w życie obostrzeń związanych z RODO nie ułatwiło pracy urzędników. Jak zatem usprawnić proces przetwarzania dokumentów z uwzględnieniem ich dalszej edycji oraz archiwizacji?
Pomocne będzie rozwiązanie OCR takie, jak oprogramowanie FineReader. Szczególnie wersja zawierająca jednoczesny dostęp umożliwia instalację na nieograniczonej ilości stanowisk, co pozwala na zachowanie niewielkich kosztów w przeliczeniu na użytkownika.
Jakie funkcje FineReader w Starostwach okażą się najbardziej przydatne?
✔ dostęp do kompletnego rozwiązania pozwalającego na pracę ze skanami i plikami PDF
✔ dokładność rozpoznawania treści
✔ możliwość zabezpieczania poufnych danych w dokumencie zgodnie z RODO
✔ możliwość zaoszczędzenia czasu osób pracujących z treścią dokumentów przychodzących
✔ porównywanie dokumentów w różnych formatach
✔ darmowe wsparcie techniczne
Praca z dużą ilością dokumentów przychodzących może być nie lada wyzwaniem, dlatego warto korzystać z udogodnień współczesnej technologii. Już dziś wejdź na nasza stronę i skorzystaj z DARMOWEJ wersji testowej naszego oprogramowania ➡ bit.ly/POBIERZ-DEMO